ביבי נתניהו מצחיק / אסי כהן (פרוספר) מראיין את מיסטר בין ונטלי אמברוריה : רהמ לשעבר נתניהו מחקה את ביידן נרדם בפנים לבנט, כזכור לפני כחודש.

גם אותי מצחיק שמה שאכפת לך זה מגאומטריה של אדון נתניהו בזמן שהוא נשפט על 3 כתבי. נתניהו אחרי שיחה עם מנכ״ל פייזר: Here in germany the fascist junta wants to punish persons taking pictures of dead or hurt people with up to two years imprisonment. 30 הדקות שהואיל בטובו בנימין נתניהו להקדיש למחליפו היו אמורות לקפל. לגבי השיחה עם פוטין, כשבא מנהיג חזק ששם את ישראל מעל הכל, כמו נתניהו, ברור שזה מייצר התנגשויות כאלו ואחרות, ודווקא שם מנהיג מעצמה כמו רוסיה .

כדאי להתבונן על התמונה הגדולה ולהביט על מצב המדינה אם וכאשר בנימין נתניהו . שמעון ריקלין - טוויטר - פוליטיקלי
שמעון ריקלין - טוויטר - פוליטיקלי from politically.co.il
ביבי נתניהו מצחיק את כולם . מצחיק, אבל הממשלה הראשונה שקוראת לעצמה שינוי היא ממשלה שתשתדל בכל כוחה לא. רהמ לשעבר נתניהו מחקה את ביידן נרדם בפנים לבנט, כזכור לפני כחודש. נתניהו אחרי שיחה עם מנכ״ל פייזר: בנט ואת ראש הממשלה החלופי ושר החוץ יאיר לפיד צוחקים בקול במליאת הכנסת, בזמן שיור האופוזיציה בנימין נתניהו שקוע, בפנים רציניות, במסמכים . לגבי השיחה עם פוטין, כשבא מנהיג חזק ששם את ישראל מעל הכל, כמו נתניהו, ברור שזה מייצר התנגשויות כאלו ואחרות, ודווקא שם מנהיג מעצמה כמו רוסיה . Here in germany the fascist junta wants to punish persons taking pictures of dead or hurt people with up to two years imprisonment. בוז'י למעשה גם ביבי או טיבי אפשרי דזרט • שיחה 19:11, 6 בפברואר 2021 .

רהמ לשעבר נתניהו מחקה את ביידן נרדם בפנים לבנט, כזכור לפני כחודש.

נתניהו השאיר לבנט אדמה חרוכה במשרד ראש הממשלה. לגבי השיחה עם פוטין, כשבא מנהיג חזק ששם את ישראל מעל הכל, כמו נתניהו, ברור שזה מייצר התנגשויות כאלו ואחרות, ודווקא שם מנהיג מעצמה כמו רוסיה . 30 הדקות שהואיל בטובו בנימין נתניהו להקדיש למחליפו היו אמורות לקפל. ״הממשלה חייבת להביא מייד את החיסון השלישי לישראל, אין דרך אחרת להציל חיים ולהשאיר את הכלכלה . כדאי להתבונן על התמונה הגדולה ולהביט על מצב המדינה אם וכאשר בנימין נתניהו . Here in germany the fascist junta wants to punish persons taking pictures of dead or hurt people with up to two years imprisonment. מצחיק, אבל הממשלה הראשונה שקוראת לעצמה שינוי היא ממשלה שתשתדל בכל כוחה לא. רהמ לשעבר נתניהו מחקה את ביידן נרדם בפנים לבנט, כזכור לפני כחודש. גם אותי מצחיק שמה שאכפת לך זה מגאומטריה של אדון נתניהו בזמן שהוא נשפט על 3 כתבי. נתניהו אחרי שיחה עם מנכ״ל פייזר: בנימין נתניהו צריך לקבל החלטות קשות. בוז'י למעשה גם ביבי או טיבי אפשרי דזרט • שיחה 19:11, 6 בפברואר 2021 . בנט ואת ראש הממשלה החלופי ושר החוץ יאיר לפיד צוחקים בקול במליאת הכנסת, בזמן שיור האופוזיציה בנימין נתניהו שקוע, בפנים רציניות, במסמכים .

גם אותי מצחיק שמה שאכפת לך זה מגאומטריה של אדון נתניהו בזמן שהוא נשפט על 3 כתבי. נתניהו אחרי שיחה עם מנכ״ל פייזר: כדאי להתבונן על התמונה הגדולה ולהביט על מצב המדינה אם וכאשר בנימין נתניהו . 30 הדקות שהואיל בטובו בנימין נתניהו להקדיש למחליפו היו אמורות לקפל. לגבי השיחה עם פוטין, כשבא מנהיג חזק ששם את ישראל מעל הכל, כמו נתניהו, ברור שזה מייצר התנגשויות כאלו ואחרות, ודווקא שם מנהיג מעצמה כמו רוסיה .

Here in germany the fascist junta wants to punish persons taking pictures of dead or hurt people with up to two years imprisonment. ×'× ×™ ×'× ×¥ - JHaringan
×'× ×™ ×'× ×¥ - JHaringan from www.pikiwiki.org.il
כדאי להתבונן על התמונה הגדולה ולהביט על מצב המדינה אם וכאשר בנימין נתניהו . 30 הדקות שהואיל בטובו בנימין נתניהו להקדיש למחליפו היו אמורות לקפל. בנט ואת ראש הממשלה החלופי ושר החוץ יאיר לפיד צוחקים בקול במליאת הכנסת, בזמן שיור האופוזיציה בנימין נתניהו שקוע, בפנים רציניות, במסמכים . גם אותי מצחיק שמה שאכפת לך זה מגאומטריה של אדון נתניהו בזמן שהוא נשפט על 3 כתבי. בוז'י למעשה גם ביבי או טיבי אפשרי דזרט • שיחה 19:11, 6 בפברואר 2021 . לגבי השיחה עם פוטין, כשבא מנהיג חזק ששם את ישראל מעל הכל, כמו נתניהו, ברור שזה מייצר התנגשויות כאלו ואחרות, ודווקא שם מנהיג מעצמה כמו רוסיה . Here in germany the fascist junta wants to punish persons taking pictures of dead or hurt people with up to two years imprisonment. נתניהו אחרי שיחה עם מנכ״ל פייזר:

״הממשלה חייבת להביא מייד את החיסון השלישי לישראל, אין דרך אחרת להציל חיים ולהשאיר את הכלכלה .

נתניהו השאיר לבנט אדמה חרוכה במשרד ראש הממשלה. ״הממשלה חייבת להביא מייד את החיסון השלישי לישראל, אין דרך אחרת להציל חיים ולהשאיר את הכלכלה . רהמ לשעבר נתניהו מחקה את ביידן נרדם בפנים לבנט, כזכור לפני כחודש. מצחיק, אבל הממשלה הראשונה שקוראת לעצמה שינוי היא ממשלה שתשתדל בכל כוחה לא. ביבי נתניהו מצחיק את כולם . נתניהו אחרי שיחה עם מנכ״ל פייזר: Here in germany the fascist junta wants to punish persons taking pictures of dead or hurt people with up to two years imprisonment. גם אותי מצחיק שמה שאכפת לך זה מגאומטריה של אדון נתניהו בזמן שהוא נשפט על 3 כתבי. בנט ואת ראש הממשלה החלופי ושר החוץ יאיר לפיד צוחקים בקול במליאת הכנסת, בזמן שיור האופוזיציה בנימין נתניהו שקוע, בפנים רציניות, במסמכים . בנימין נתניהו צריך לקבל החלטות קשות. כדאי להתבונן על התמונה הגדולה ולהביט על מצב המדינה אם וכאשר בנימין נתניהו . 30 הדקות שהואיל בטובו בנימין נתניהו להקדיש למחליפו היו אמורות לקפל. לגבי השיחה עם פוטין, כשבא מנהיג חזק ששם את ישראל מעל הכל, כמו נתניהו, ברור שזה מייצר התנגשויות כאלו ואחרות, ודווקא שם מנהיג מעצמה כמו רוסיה .

30 הדקות שהואיל בטובו בנימין נתניהו להקדיש למחליפו היו אמורות לקפל. מצחיק, אבל הממשלה הראשונה שקוראת לעצמה שינוי היא ממשלה שתשתדל בכל כוחה לא. לגבי השיחה עם פוטין, כשבא מנהיג חזק ששם את ישראל מעל הכל, כמו נתניהו, ברור שזה מייצר התנגשויות כאלו ואחרות, ודווקא שם מנהיג מעצמה כמו רוסיה . בנימין נתניהו צריך לקבל החלטות קשות. ״הממשלה חייבת להביא מייד את החיסון השלישי לישראל, אין דרך אחרת להציל חיים ולהשאיר את הכלכלה .

״הממשלה חייבת להביא מייד את החיסון השלישי לישראל, אין דרך אחרת להציל חיים ולהשאיר את הכלכלה . » ×'×™×'×™ שו×' מעתיק מאו×'מ×
» ×'×™×'×™ שו×' מעתיק מאו×'מ×" from room404.net
בוז'י למעשה גם ביבי או טיבי אפשרי דזרט • שיחה 19:11, 6 בפברואר 2021 . בנימין נתניהו צריך לקבל החלטות קשות. 30 הדקות שהואיל בטובו בנימין נתניהו להקדיש למחליפו היו אמורות לקפל. נתניהו אחרי שיחה עם מנכ״ל פייזר: מצחיק, אבל הממשלה הראשונה שקוראת לעצמה שינוי היא ממשלה שתשתדל בכל כוחה לא. רהמ לשעבר נתניהו מחקה את ביידן נרדם בפנים לבנט, כזכור לפני כחודש. ביבי נתניהו מצחיק את כולם . כדאי להתבונן על התמונה הגדולה ולהביט על מצב המדינה אם וכאשר בנימין נתניהו .

מצחיק, אבל הממשלה הראשונה שקוראת לעצמה שינוי היא ממשלה שתשתדל בכל כוחה לא.

כדאי להתבונן על התמונה הגדולה ולהביט על מצב המדינה אם וכאשר בנימין נתניהו . בנט ואת ראש הממשלה החלופי ושר החוץ יאיר לפיד צוחקים בקול במליאת הכנסת, בזמן שיור האופוזיציה בנימין נתניהו שקוע, בפנים רציניות, במסמכים . נתניהו השאיר לבנט אדמה חרוכה במשרד ראש הממשלה. ביבי נתניהו מצחיק את כולם . מצחיק, אבל הממשלה הראשונה שקוראת לעצמה שינוי היא ממשלה שתשתדל בכל כוחה לא. בנימין נתניהו צריך לקבל החלטות קשות. ״הממשלה חייבת להביא מייד את החיסון השלישי לישראל, אין דרך אחרת להציל חיים ולהשאיר את הכלכלה . בוז'י למעשה גם ביבי או טיבי אפשרי דזרט • שיחה 19:11, 6 בפברואר 2021 . נתניהו אחרי שיחה עם מנכ״ל פייזר: גם אותי מצחיק שמה שאכפת לך זה מגאומטריה של אדון נתניהו בזמן שהוא נשפט על 3 כתבי. Here in germany the fascist junta wants to punish persons taking pictures of dead or hurt people with up to two years imprisonment. רהמ לשעבר נתניהו מחקה את ביידן נרדם בפנים לבנט, כזכור לפני כחודש. לגבי השיחה עם פוטין, כשבא מנהיג חזק ששם את ישראל מעל הכל, כמו נתניהו, ברור שזה מייצר התנגשויות כאלו ואחרות, ודווקא שם מנהיג מעצמה כמו רוסיה .

ביבי נתניהו מצחיק / אסי ×›×"ן (פרוספר) מראיין את מיסטר ×'ין ונטלי אמ×'רורי×" : רהמ לשעבר נתניהו מחקה את ביידן נרדם בפנים לבנט, כזכור לפני כחודש.. בנימין נתניהו צריך לקבל החלטות קשות. נתניהו השאיר לבנט אדמה חרוכה במשרד ראש הממשלה. לגבי השיחה עם פוטין, כשבא מנהיג חזק ששם את ישראל מעל הכל, כמו נתניהו, ברור שזה מייצר התנגשויות כאלו ואחרות, ודווקא שם מנהיג מעצמה כמו רוסיה . בוז'י למעשה גם ביבי או טיבי אפשרי דזרט • שיחה 19:11, 6 בפברואר 2021 . גם אותי מצחיק שמה שאכפת לך זה מגאומטריה של אדון נתניהו בזמן שהוא נשפט על 3 כתבי.

נתניהו השאיר לבנט אדמה חרוכה במשרד ראש הממשלה ביבי נתניהו. ״הממשלה חייבת להביא מייד את החיסון השלישי לישראל, אין דרך אחרת להציל חיים ולהשאיר את הכלכלה .

0 Response to "ביבי נתניהו מצחיק / אסי כהן (פרוספר) מראיין את מיסטר בין ונטלי אמברוריה : רהמ לשעבר נתניהו מחקה את ביידן נרדם בפנים לבנט, כזכור לפני כחודש."

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel